مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-07اجتماعي

ثبت 15 اسفند به عنوان روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ️ثبت دومین مناسبت محیط زیستی در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: 15 اسفند به عنوان روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست نامگذاری شده است.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ️ثبت دومین مناسبت محیط زیستی در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: 15 اسفند به عنوان روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست نامگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نور الله مرادی از ثبت دومین مناسبت رسمی محیط زیستی در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت : در نتیجه اهتمام اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور و دولت سیزدهم به موضوع حفاظت و صیانت از محیط زیست ، بعد از روز زمین پاک که نخستین مناسبت محیط زیستی در تقویم رسمی کشور بود ، 15 اسفند ماه به عنوان روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست نامگذاری و در تقویم رسمی کشور ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست ، ️وی ثبت روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست در تقویم رسمی کشور را اتفاقی ارزشمند برای جامعه محیط زیستی کشور دانست و اظهارکرد:آموزش در زمینه محیط زیست از گام های اساسی برای حفظ و صیانت از محیط زیست کشور است .

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 15 اسفند به عنوان روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست

ثبت 15 اسفند به عنوان روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست