مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-28حوادث

رفع تصرف 2930 متر مربع از اراضی ملی در خوزستان


فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف فوری اراضی ملی در 5 شهرستان استان به مساحت 2 هزار و 930 متر مربع خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف فوری اراضی ملی در 5 شهرستان استان به مساحت 2 هزار و 930 متر مربع خبر داد.

فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای رفع تصرف اراضی در استان خوزستان، اظهار کرد: در کمتر از یک ماهه گذشته، 7 مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی در 5 شهرستان استان رفع و از دست متصرفان خارج شد.

وی افزود: در مجموع 2 هزار و 930 مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان خوزستان رفع تصرف فوری و به بیت المال بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه ارزش این اراضی در مجموع 24 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: این اراضی در شهرستان های اهواز، بهبهان، بندرامام (ره)، شوشتر و مسجدسلیمان قرار داشتند که رفع تصرف شدند.

عبادی عنوام کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 2930 متر مربع از اراضی ملی در خوزستان

رفع تصرف 2930 متر مربع از اراضی ملی در خوزستان