مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-08فرهنگي

«متهم ردیف چهار» روی صحنه سیمرغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «متهم ردیف چهار» به نویسندگی مژگان شرطی و کارگردانی مهدی هنرسازان از 21 آبان در تماشاخانه سیمرغ واقع در بنیاد بیدل دهلوی روی صحنه می رود.

- نمایش متهم ردیف چهار به کارگردانی مهدی هنرسازان از 21 آبان در تماشاخانه سیمرغ روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش متهم ردیف چهار به نویسندگی مژگان شرطی و کارگردانی مهدی هنرسازان از 21 آبان در تماشاخانه سیمرغ واقع در بنیاد بیدل دهلوی روی صحنه می رود.

این نمایش با موضوعی اجتماعی به معضلات و مشکلات پیش روی بانوان در عرصه اجتماعی و کار می پردازد که فاطمه عبدالرحیمی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: مژگان شرطی، تهیه کننده: فاطمه عبدالرحیمی، طراح و کارگردان: مهدی هنرسازان، بازیگران: مهدی هنرسازان، مژگان شرطی، محمد جبرائلی، علی پیله ور، امیرحسین فهادان، فریبا نیرویی و حامد شیخی، دستیار کارگردان: مرتضی اسدی، لیلا خدابخشی، مدیرصحنه: مهدی مظلوم، گریم: مژگان شرطی، نور و صدا: حدیث خرمی، منشی صحنه: یاسمن موسوی حجازی، عکاس: فاطمه مجدنیا، مهرداد حسین زاده، طراح پوستر و بروشور: فاطمه عبدالرحیمی، روابط عمومی و تبلیغات: فاطمه مجدنیا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متهم ردیف چهار» روی صحنه سیمرغ

«متهم ردیف چهار» روی صحنه سیمرغ