مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20بين الملل

تحلیل گر سیاسی انگلیس: ضد حمله اوکراین علیه روسیه دیگر توان ندارد


با گذشت بیش از پنج ماه از ضد حمله اوکراین علیه نیروهای روس نشانه ای از پیشرفت دیده نمی شود و تلفات در میان سربازان و کاهش ذخایر مهمات و تسلیحات در ارتش اوکراین رو به رشد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارک گالئوتی تحلیلگر سیاسی انگلیس در مقاله ای برای تایمز نوشت: ضد حمله اوکراین علیه نیروهای روسی دیگر توان ندارد و فصل یخبندان نیز به نیروهای کی یف اجازه نخواهد داد تا بهار سال آینده پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند.

این تحلیلگر همچنین گفت، ارتش خسته اوکراینی با وجود تلاش برای کاهش تلفات از کشته و زخمی شدن سربازان بی شماری آسیب می بیند.

وی همچنین یادآور شد که تلاش های غربی برای افزایش تولید تسلیحات نمی تواند به درخواست ها و تقاضای بی شمار کی یف پاسخ دهد به طوریکه بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان نیز اذعان کرده که اتحادیه اروپا نخواهد توانست به هدفش در تامین یک میلیون گلوله توپ و موشک تا مارس 2024 برسد.

از آغاز این ضد حمله در ژوئن سال جاری میلادی، نیروهای اوکراینی اقدامات و تلاش هایی بی ثمر برای نفوذ به خطوط دشمن در مناطق زاپوریژیا، یاژنودونتسک و باخموت داشته اند و از واحدهای ضربت آموزش دیده توسط مربیان ناتو و تسلیحات غربی استفاده کردند که شامل تانک های لئوپارد آلمان و خودروهای زرهی بردلی آمریکا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل گر سیاسی انگلیس: ضد حمله اوکراین علیه روسیه دیگر توان ندارد

تحلیل گر سیاسی انگلیس: ضد حمله اوکراین علیه روسیه دیگر توان ندارد