مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-20سياسي

امروز غزه گورستان تفکر لیبرال دموکراسی است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: امروز غزه گورستان تفکر لیبرال دموکراسی است.

آنان تلاش کردند مردم را به سمت مادی گرایی سوق دهند و ابزارهای رسانه ای و تبلیغی و آموزشی را به کار گرفتند اما امروز هر چه داشتند، - ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: امروز غزه گورستان تفکر لیبرال دموکراسی است.

آنان تلاش کردند مردم را به سمت مادی گرایی سوق دهند و ابزارهای رسانه ای و تبلیغی و آموزشی را به کار گرفتند اما امروز هر چه داشتند، دادند و تاریخ مصرف آنان به پایان رسید و بهای سنگینی پرداختند.

سردارمحمدرضا نقدی امروز 29 آبان ماه در نشست تبیینی توجیهی با حضور معاونان مدارس شهر کرمان با اشاره به اتفاقات غزه اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد اگر جهاد مورد انتظار خداوند با طاغوت انجام شود؛ قدرت خداوند مافوق همه قدرت ها است.

وی بیان کرد: با وجود تحریم شدید 17 ساله غزه به عنوان شهری که مساحت آن یک سوم شهر تهران است، هزاران موشک تولید و هزاران نفر را آموزش دادند بدون آنکه دشمن متوجه شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: صد برابر بزرگتر و مهمتر از آن عملیات افسانه ای و آن حرکت بزرگ بی نظیر مقاومت، مقاومت آن ملت پس از این عملیات است که بیش از 70 سال تحقیر شدند اما دستاورد مقاومت و ایستادگی و صبر آنان خیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز غزه گورستان تفکر لیبرال دموکراسی است

امروز غزه گورستان تفکر لیبرال دموکراسی است