مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-20سياسي

بسیج در سخت ترین شرایط در وسط میدان است


جایگاه بسیج از آنجایی است که در سخت ترین شرایط در میدان است و در بحران ها و بزنگاه ها حاضر و از آرامش و امنیت مردم دفاع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و کارکنان آن، به مناسبت نخستین روز از هفته بسیج، اظهارکرد: جایگاه بسیج از آنجایی است که در سخت ترین شرایط در میدان است و در بحران ها و بزنگاه ها حاضر و از آرامش و امنیت مردم دفاع می کند.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و گرامی داشت هفته بسیج افزود: بسیجیان باید به بزرگترین بسیجی عالم و تاریخ اسلام، حضرت علی (ع) اقتدا کنند و حضور بسیجیان در سیل 98 در خدمت رسانی به مردم پل دختر فراموش ناشدنی است.

امام جمعه پل دختر با ابراز پاس داشت از فعالیت های بسیجیان در این شهرستان گفت: عظمت بسیج و ظرفیت آن در جامعه در بازدید فرمانده کل قوا از دستاورده ای نظامی بسیجیان و موشک های زیبای هایپرسونیک پدیدار شد.

وی افزود: این دستاوردها تمام غرور ملی ملت ایران را در معرض دید جهانیان قرار داد که اقتدار کامل بسیج را نشان می دهد و توسط مهندسان با بصیرت انقلابی و جهادی دست پرورده مکتب سردار طهرانی مقدم بسیجی حاصل آمده که در این فضا تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در سخت ترین شرایط در وسط میدان است

بسیج در سخت ترین شرایط در وسط میدان است