مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-07بين الملل

کدام سلاح های حزب الله صهیونیست ها را ترسانده است؟


این روزها توان راهبردی حزب الله لبنان به کابوسی برای مقام های رژیم صهیونیستی و آمریکا تبدیل شده است؛ موضوعی که سبب شده همه توان خود را به منظور جلوگیری از ورود تمام عیار جبهه مقاومت لبنان به جنگ علیه تل آویو بسیج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، از لفاظی و تهدید گرفته تا تحرکات نظامی و ارسال پیام هایی برای ایران و حزب الله و رایزنی های دیپلماتیک، از راهکارهایی است که تاکنون مقام های آمریکایی برای جلوگیری از ورود تمام عیار حزب الله لبنان به جنگ با رژیم صهیونیستی درپیش گرفته اند.

این درحالی است که کارشناسان آمریکایی، با ارزیابی توان رزمی حزب الله، ورود این گروه مقاومت به معادلات نبرد در غزه را گزاره ای مرگبار می دانند، چراکه حزب الله لبنان با دستیابی به پیشرفت های قابل توجه در حوزه های مختلف، توانسته بازدارندگی مطلوبی دربرابر رژیم صهیونیستی ایجاد کند؛ موضوعی که ارتش این رژیم طی روزهای اخیر شاهد شمه هایی از آن در مرزهای شمالی خود بوده است.

نمودی از توان رزمی حزب الله مایا کارولین، تحلیلگر مرکز سیاست امنیتی در واشنگتن دی.

سی، در تازه ترین مقاله تحلیلی خود، که در پایگاه آمریکایی نشنال اینترست منتشر شده است، با اشاره به توان تسلیحاتی حزب الله لبنان و دیگر گروه های محورمقاومت که طی روزهای اخیر آمادگی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام سلاح های حزب الله صهیونیست ها را ترسانده است؟

کدام سلاح های حزب الله صهیونیست ها را ترسانده است؟