مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-23اقتصادي

685 معدن در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شده است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت به توسعه معدنی استان به عنوان یکی از موارد مهم زمینه ساز پیشرفت این خطه از کشور، گفت: در دولت سیزدهم، - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت به توسعه معدنی استان به عنوان یکی از موارد مهم زمینه ساز پیشرفت این خطه از کشور، گفت: در دولت سیزدهم، تعداد معادن بلاتکلیف از 700 مورد به 15 مورد رسیده که یک رکورد در تعیین تکلیف معادن به شمار می رود.

محمدصادق معتمدیان اول آبان در آیین آغاز عملیات اجرایی اکتشاف در منطقه دیلک وردی چالدران، افزود: مطالعات بخش معدن در آذربایجان غربی از سالهای گذشته آغاز شده و با توجه به موانع موجود بلاتکلیف بود که با همت دولت سیزدهم و پیگیریهای صورت گرفته، تمامی موانع برداشته شده است.

وی همچنین توجه به مناطق محروم را از اهداف دولت سیزدهم عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا، توسعه مطالعات و اکتشافات، احداث صنایع معدنی و فرآوری صنایع معدنی در این مناطق توسط دولت مورد توجه جدی قرار گرفته و در 2 ماه گذشته شاهد آغاز عملیات اکتشاف 2 معدن بزرگ و ارزشمند در آذربایجان غربی بودیم.

معتمدیان، آذربایجان غربی را یکی از قطب های معدنی کشور دانسته و افزود: این استان معادنی از جمله سیلیس، طلا و تیتانیوم با خلوص بالا داشته و همین امر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

685 معدن در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شده است

685 معدن در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شده است