مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-29فرهنگي

تعلق خاطرم به مشهد باعث شد تا اولین بار نمایش را در مشهد به روی صحنه ببرم


کارگردان نمایش «پیرمرد بالدار» گفت: تعلق خاطر و علاقه ای که به مشهد دارم باعث شد تا نمایش پیرمرد بالدار را اولین بار در مشهد به روی صحنه ببرم.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگردان نمایش پیرمرد بالدار گفت: تعلق خاطر و علاقه ای که به مشهد دارم باعث شد تا نمایش پیرمرد بالدار را اولین بار در مشهد به روی صحنه ببرم.

شکیلا واحدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایش پیرمرد بالدار یک نمایش کمدی است که نویسندگی آن بر عهده خود من بوده است.

ایده اولیه نمایش اقتباسی از داستان کوتاه پیرمردی با بال های بزرگ نوشته گابریل گارسیا مارکز است.

وی در خصوص موضوع و محتوای نمایش پیرمرد بالدار بیان کرد: این نمایش روایتگر داستان خانواده فقیری است و پدر خانواده به شغل ماهیگیری مشغول است که به علت بارش های زیاد نمی تواند امرار معاش کند و ناگهان یک روز فرشته بالداری وارد خانه آن ها می شود و افراد خانواده این اتفاق را یک معجزه می دانند و داستان ادامه پیدا می کند.

کارگردان نمایش پیرمرد بالدار با بیان رضایت و استقبال مخاطبان از نمایش اظهار کرد: در ایام اجرا، نمایش مورد استقبال و رضایت مخاطبان قرار گرفته است.

تبلیغات نمایش بسیار محدود بود و تنها از طریق فضای مجازی و پخش پوستر در کافه های نزدیک سالن نمایش اطلاع رسانی انجام می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلق خاطرم به مشهد باعث شد تا اولین بار نمایش را در مشهد به روی صحنه ببرم

تعلق خاطرم به مشهد باعث شد تا اولین بار نمایش را در مشهد به روی صحنه ببرم