مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 21:452023-10-27ورزشي

ربیعی: باخت برای من و پیروزی برای همه است


اگر صحبت های هفته قبل من شائبه برانگیز بوده تاکید می کنم که چنین قصدی نداشتم، به نظر خودم توپی که به دست صفا هادی خورد پنالتی نبود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور اظهار داشت: بازی طبق نقشه ما پیش رفت، از همه بازیکنان به دلیل اندیشه صحیحی که در آن ها شکل گرفته است، تشکر می کنم، بازی به مراتب خوبی انجام دادیم، یکی از بازی های خوب فصل ما بود، هواداران از بازی لذت بردند.

وی افزود: تراکتور از هجومی ترین تیم های لیگ است و ما با رشادت پیروز شدیم باید از فردا برای بازی بعدی آماده شویم، دو بازی سخت با آلومینیوم و نساجی در پیش داریم؛ یک روز ممکن است روز بد ما باشد و هفته پیش به این شکل بود.

ربیعی تصریح کرد: 20 درصد تغییر در ترکیب ایجاد کردیم، اگر بد باشیم با صداقت این موضوع را عنوان می کنیم اما جلوی مس با غرور بازی کردیم، اما امروز برای جبران به میدان آمده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تراکتور بازیکنان ماهر زیادی دارد که اگر مقابل آن ها اشتباه می کردیم، تنبیه می شدیم، پرس های بسیار خوبی انجام دادیم در مورد محرومیت حرفی ندارم، هفته گذشته نیز محترمانه انتقاد کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: باخت برای من و پیروزی برای همه است

ربیعی: باخت برای من و پیروزی برای همه است