مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-05بين الملل

رونق خرید کالاهای مصری با پویش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی


گسترش پویش تحریم شرکت های حامی رژیم صهیونیستی به رونق خرید کالاهای تولید داخل در کشور مصر روبه رو شده که طی یک سال اخیر هم با تورم بالا و بحران ارزی درگیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العربی الجدید، ایمان عبدالمنعم، یک شهروند مصری است که در داخل یکی از فروشگاه های زنجیره ای تجاری معروف در استان اسکندریه در شمال مصر ایستاده است و با وجود فهرستی از مارک های معروف که قبلاً مایل به خرید آن ها بود، حالا به آنها نزدیک هم نمی شود تا از این طریق با مردم غزه که آماج حملات روزانه رژیم صهیونیستی قرار دارند، اعلام همبستگی کند.

حیره ایمان، هم یک زن خانه دار است که وقتی یکی از فروشندگان این فروشگاه به او نزدیک می شود و برندهای داخلی را برای خرید پیشنهاد می دهد با کمال میل استقبال می کند و می گوید که از همان روزهای نخست تجاوز اسراییل به غزه کالاهای اسراییلی ر ا تحریم کرده و به کالاهای باکیفیت داخلی اکتفا کرده است.

آنها از جمله میلیون ها نفری هستند که طی روزهای گذشته تصمیم به تغییر الگوی مصرف و پیوستن به پویش های تحریم گرفتند پویش هایی که  از شبکه های اجتماعی به بزرگترین فروشگاه های زنجبره ای تجاری منتقل شده و به خواربارفروشی های کوچک در  مناطق مختلف هم رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق خرید کالاهای مصری با پویش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی

رونق خرید کالاهای مصری با پویش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی