مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-03پزشكي

مزایای نسخه نویسی توسط پرستاران


محققان کشور در یک مطالعه مروری نشان داده اند که صدور مجوز نسخه نویسی به پرستاران می تواند مزایای بسیاری را برای سیستم درمانی و همچنین عموم مردم به همراه داشته باشد.

- محققان کشور در یک مطالعه مروری نشان داده اند که صدور مجوز نسخه نویسی به پرستاران می تواند مزایای بسیاری را برای سیستم درمانی و همچنین عموم مردم به همراه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعــداد کشــورهایی کــه در آن ها، پرســتاران از نظــر قانونــی مجــاز بــه تجویــز دارو هســتند، بــه دلیــل انــواع عوامــل درون ســازمانی مثل ارائــه خدمـات بـا هزینـه کمتـر و همچنین عوامل بـرون سـازمانی نظیر دریافـت خدمـات ارزان، باکیفیــت و در دســترس، بــه ســرعت در حــال افزایــش اســت.

مطالعــات علمــی نشــان می دهند کــه تجویــز دارو توســط پرســتار می تواند بـرای بیمـاران، پرسـتاران و بـه طـور کلـی سیسـتم ارائـه خدمـات بهداشـتی و درمانـی مفیـد باشـد.

از جملـه مزایـای عمـده این خدمت بـرای بیمـار، کاهـش هزینـه درمـان، امـکان پیگیـری مداوم بیمـار، ارائـه آموزش های بیشـتر و مؤثرتـر، ارتبـاط تنگاتنـگ بیمـاران بــا درمانگــر و افزایــش رضایتمنــدی آنان اشــاره کــرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای نسخه نویسی توسط پرستاران

مزایای نسخه نویسی توسط پرستاران