مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-23سياسي

812 خانواده البرزی در انتظار واگذاری فرزندخوانده هستند


در البرز یک شیرخوارگاه و 21 خانه نگهداری از کودکان و نوجوانان تحت نظارت بهزیستی وجود دارد که در این مراکز 330 کودک بی سرپرست و بدسرپرست از یک روز تا 18 سال نگهداری می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: در البرز یک شیرخوارگاه و 21 خانه نگهداری از کودکان و نوجوانان تحت نظارت بهزیستی وجود دارد که در این مراکز 330 کودک بی سرپرست و بدسرپرست از یک روز تا 18 سال نگهداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیهه محمدی فلاح روز دوشنبه یکم آبان در مراسم تقدیر از متقاضیان منتخب فرزند پذیری که به مناسبت روز ملی فرزندخواندگی در شیرخوارگاه امام علی (ع) برگزارشد، با اشاره به اینکه تمام مراحل فرزندخواندگی از طریق سامانه ملی مربوط به فرزند خواندگی قابل ثبت نام و پیگیری است، اظهار کرد: تا پایان شهریور امسال در مجموع 45 کودک به صورت فرزند خوانده و امین موقت به خانواده های واجد شرایط واگذار شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 10 کودک دارای بیماری خاص و معلولیت بودند، توضیح داد: سال گذشته نیز تعداد 73 کودک به فرزندخواندگی سپرده شده اند.

این مسئول با اشاره به تعداد متقاضیان در انتظار فرزندپذیری ابراز کرد: در حال حاضر 812 خانواده پشت نوبت فرزندپذیری قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

812 خانواده البرزی در انتظار واگذاری فرزندخوانده هستند

812 خانواده البرزی در انتظار واگذاری فرزندخوانده هستند