مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-28اقتصادي

خودنگاره 60 میلیون دلاری در بازار هنر


یک خودنگاره اثر «ژان میشل باسکیا» که بیش از دو دهه از نظرها پنهان مانده بود درحالی به زودی در حراجی ارائه خواهد شد که ارزش آن بیش از 50 میلیون دلار برآورد شده است.

- یک خودنگاره اثر ژان میشل باسکیا که بیش از دو دهه از نظرها پنهان مانده بود درحالی به زودی در حراجی ارائه خواهد شد که ارزش آن بیش از 50 میلیون دلار برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت نیوز، یکی از خودنگاره های اثر ژان میشل باسکیا که حدود 25 سال به نمایش گذاشته نشده بود در حراجی ساتبیز نیویورک به فروش گذاشته خواهد شد.

این تابلو که ارتفاع آن به 2.

5 متر می رسد در سال 1982 توسط باسکیا خلق شد و درحالی در حراجی ساتبیز به مزایده گذاشته خواهد شد که کارشناسان ارزش تقریبی آن را بین 40 الی 60 میلیون دلار برآورد کرده اند.

این تابلو نقاشی که با در نظر گرفتن ابعاد بوم یکی از نقاشی های خاص در مجموعه آثار هنری باسکیا محسوب می شود را می توان مشابه تابلو نقاشی بدون عنوان و تصویرگر یک جمجمه در نظر گرفت که در سال 2017 در حراجی ساتبیز به قیمت 110 میلیون دلار فروخته شد و رکورد جدیدی را برای آثار این هنرمند به ثبت رساند.

با اینکه انتظار نمی رود قیمت این خودنگاره از برآوردها فراتر رود، اما اگر با قیمت پایه هم به فروش برسد به یکی از ارزشمندترین آثار این هنرمند که تاکنون در حراجی عمومی فروخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنگاره 60 میلیون دلاری در بازار هنر

خودنگاره 60 میلیون دلاری در بازار هنر