مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-05اجتماعي

2 قرقی به آشیانه بازگشتند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی آستارا از تیمار و رهاسازی 2 بهله پرنده شکاری قرقی در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی آستارا از تیمار و رهاسازی 2 بهله پرنده شکاری قرقی در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا خبر داد.

محمدرضا سلامی ریک در حاشیه رهاسازی این پرندگان شکاری، اظهار کرد: دوستداران محیط زیست دو بهله قرقی مصدوم که توانایی پرواز در طبیعت را نداشتند برای تیمار و درمان احتمالی به پاسگاه طبیعت گردی آستارا انتقال دادند.

وی افزود: این دو پرنده شکاری پس از چند روز نگهداری و تیمار توسط تکنسین دامپزشکی اداره محیط زیست آستارا و اطمینان از سلامت جسمانی و بهبودی پرنده، در زیستگاه خود رهاسازی و به آغوش طبیعت بازگشتند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا با قدردانی از شهروندان حامی حیات وحش، تأکید کرد: حفاظت از گونه جانوری و حیات وحش جز با همکاری و مشارکت مردم امکان پذیر نیست و امیدواریم در سایه این حمایت های مردمی شاهد توازن و پایداری اکوسیستم و تنوع زیستی ارزشمند در استان گیلان باشیم.

براساس گزارش اداره روابط عمومی و امور رسانه محیط زیست گیلان، سلامی ریک خاطرنشان کرد: قرقی از پرندگان کوچک شکاری حیات وحش ایران بوده که به خانواده قوشیان تعلق دارد و دارای پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 قرقی به آشیانه بازگشتند

2 قرقی به آشیانه بازگشتند