مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-12بين الملل

«طوفان الاقصی» چگونه بازار «جاسوسی» اسراییل را کساد کرد+فیلم


ضربات «طوفان الاقصی» برای تل آویو تنها به میدان جنگ محدود نمی شود، بلکه این لطمات حوزه هایی فراتر از حوزه نظامی را در برمی گیرد که یکی از آنها، - فارس پلاس؛ روایت روز -27 سپتامبر گذشته، سرتیپ هلندی راب بائر ، رییس کمیته نظامی ناتو، طی سفرش به سرزمین های اشغالی، از توانمندی ها و دانش فنی اسراییل در مرز غزه بازدید کرد و طی آن فرماندهان ارتش نحوه استفاده از هوش مصنوعی و روش های نظارتی و کنترلی با استفاده از آخرین فناوری های پیشرفته را به وی ارائه کردند.

بر اساس بیانیه ناتو، یکی از اهداف سفر سرتیپ هلندی، استفاده از تجربیات نظامی و توانایی ها و نوآوری های نظامی اسراییل بود.

10 روز پس از آن دیدار و در اولین ساعات بامداد 7 اکتبر، مقاومت فلسطینی ضربه ای سخت به تل آویو می زند.

ضربه ای که بزرگ ترین ضربه از زمان جنگ اکتبر 1973 توصیف شده و طی آن همه سیستم های مدرن و تکنیک های کنترل و نظارت و جاسوسی جدید را با شکست مواجه می کند، بدوت اینکه تمام این سیستم ها بتوانند، هرگونه هشدار قبلی در مورد عملیات طوفان الاقصی دهند و این یک شکست بزرگ اطلاعاتی برای رژیم بود که آن را در شوک فرو برد.

اقتصاد جنگ در طول دو دهه گذشته، اسراییل توجه خود را به سمت فناوری های پیشرفته نظامی و نرم افزارهای جاسوسی سایبری معطوف کرده و تمامی این فناوری های نظامی را در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» چگونه بازار «جاسوسی» اسراییل را کساد کرد+فیلم

«طوفان الاقصی» چگونه بازار «جاسوسی» اسراییل را کساد کرد+فیلم