مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:362023-11-13سياسي

طرح جمع آوری متکدیان ادامه دارد/ درخواست برخورد قضایی با متکدیان حرفه ای


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در خصوص طرح جمع آوری متکدیان پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: متکدی حرفه ای که سایر متکدیان را ساماندهی و سازماندهی می کند طبق قانون باید به زندان برود، - مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در خصوص طرح جمع آوری متکدیان پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: متکدی حرفه ای که سایر متکدیان را ساماندهی و سازماندهی می کند طبق قانون باید به زندان برود، اما جای سوال است که چرا متکدیان حرفه ای به زندان نمی روند؟ احمد احمدی صدر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سرانجام طرح جمع آوری متکدیان در تهران، گفت: طرح ساماندهی متکدیان همچنان ادامه دارد؛ اما مسائلی در اجرای این طرح وجود دارد و آن این است که متکدی صراحتا در قانون مجرم محسوب شده و فرد متکدی باید به زندان برود که این اتفاق نمی افتد.

وی با بیان اینکه باید سوال پرسید که چرا با اینکه متکدی صراحتا در قانون مجرم شناخته شده اما به زندان یا محل نگهداری دیگری نمی رود؟ اظهار کرد: البته قانون صراحتا از کلمه زندان نام برده است و متکدی حرفه ای باید بر اساس صراحت قانونی به زندان برود.

احمدی صدر با تأکید بر اینکه متکدی حرفه ای که متکدیان دیگر را ساماندهی و سازماندهی می کند طبق قانون باید به زندان برود، افزود: جای سوال است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری متکدیان ادامه دارد/ درخواست برخورد قضایی با متکدیان حرفه ای

طرح جمع آوری متکدیان ادامه دارد/ درخواست برخورد قضایی با متکدیان حرفه ای