مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-02حوادث

ماجرای ضرب و شتم مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد توسط افراد ناشناس


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر روز پنجشنبه 11 آبان ماه 1404 مقابل منزلش توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر روز پنجشنبه 11 آبان ماه 1404 مقابل منزلش توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

سید حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزییات این حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: حدود ساعت 15 و 5 دقیقه بعدازظهر روز چهارشنبه 11 آبان ماه 1402 مقابل درب منزل توسط سه فرد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

وی افزود: این سه نفر با سر و صورت بسته بوسیله چوب و چماق به من حمله ور شدند و بنده را ضرب و شتم کردند که از ناحیه سر و دست مجروح شدم.

لقمانی با بیان اینکه موضوع از سوی دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی در حال پیگیری است، اظهار کرد: به دلیل شدت جراحات و ضربات وارده به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شدم که سر و دستم بخیه زده شد.

همچنین سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: بلافاصله بعد از این اتفاق یکی از معاونان دادستان در محل حادثه حاضر شد و دستورات لازم در این خصوص صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ضرب و شتم مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد توسط افراد ناشناس

ماجرای ضرب و شتم مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد توسط افراد ناشناس