مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:052023-11-06سياسي

پایان طرح آبرسانی شهر کلاله/ آغاز مرمت مسیرهای حفر شده


فرماندار کلاله همکاری مردم این شهرستان برای اجرای طرح آبرسانی را قابل تقدیر دانست و گفت: شهرداری و دهیاری ها در اسرع وقت نسبت به لکه گیری و آسفالت معابر حفر شده آن اقدام می کنند.

- ایسنا/گلستان فرماندار کلاله همکاری مردم این شهرستان برای اجرای طرح آبرسانی را قابل تقدیر دانست و گفت: شهرداری و دهیاری ها در اسرع وقت نسبت به لکه گیری و آسفالت معابر حفر شده آن اقدام می کنند.

فرهاد شیبک شامگاه دوشنبه، 15 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات آبرسانی به کلاله یکی از مهمترین پروژه هایی بود که در دولت سیزدهم با جدیت پیگیری شد، اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی برای اجرای عملیات آبرسانی به کلاله به پیشرفت فیزیکی 98 درصدی رسیدیم که باید بگوییم به رفع تنش آبی این شهر نزدیک شده ایم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با مجری طرح آبرسانی شهر کلاله که مدیران آبفا، منابع آب و بخشدار مرکزی در آن حضور داشتند، در خصوص بررسی آخرین وضعیت اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: عملیات خط انتقال آب از روستای طوقه به مخزن 2 هزار مترمکعبی روستای کوسه و انتقال آن به مخزن 5 هزار مترمکعبی تپه نورالشهدا به پایان رسیده و در مرحله تست گیری و بهره برداری قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان طرح آبرسانی شهر کلاله/ آغاز مرمت مسیرهای حفر شده

پایان طرح آبرسانی شهر کلاله/ آغاز مرمت مسیرهای حفر شده