مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:562023-10-23بين الملل

نماینده حماس: مقاومت مردم فلسطین نشان از نزدیکی پیروزی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قم، خالد قدومی در نشستی که به منظور تاملی بر حماسه شگفت انگیز فلسطین امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در جنگ روایت ها قرار داریم، اظهار کرد: در چنین جنگی به تبلیغات فراوان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در ابتدای شکل گیری قتل عام مردم فلسطین را آغاز کرد، مطرح کرد: در ادامه نیز این رژیم به دنبال استعمار مدرن و نوین است.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه آمریکایی ها خصوصیات اخلاقی خود را به ما نسبت می دهند، عنوان کرد: آن ها به ما تهمت می زنند که شما آدم خوار و تروریست هستید، درحالی که این خصوصیات اصلی خودشان است.

*در لحظه به اقدامات آمریکایی ها واکنش خشن نشان خواهیم داد وی با اشاره به اینکه ما در لحظه به اقدامات آمریکایی ها واکنش خشن نشان خواهیم داد، خاطرنشان کرد: آن ها به این واکنش ها عادت نداشتند و این موضوع عامل اصلی درگیری ها است.

قدومی با بیان اینکه فلسطین را به هیچ عنوان به یهودی ها، اسراییلی ها و صهیونیست ها اهدا نمی کنیم، تصریح کرد: تربیت ما در فلسطین بر پایه مقاومت و دکترین اولیه ما این است که این افراد دزد هستند و باید از سرزمین ما بیرون بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حماس: مقاومت مردم فلسطین نشان از نزدیکی پیروزی است

نماینده حماس: مقاومت مردم فلسطین نشان از نزدیکی پیروزی است