مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-21سياسي

آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان در اهواز از فردا


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات در اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات با حضور بیش از 120 واحد فعال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت های فعال در حوزه ساختمان، آسانسور و تاسیسات از 10 استان تهران، البرز، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان، خراسان رضوی، فارس، یزد و هرمزگان برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: این نمایشگاه از تاریخ یکم تا 4 آذرماه به مدت 4 روز و از ساعت 16 الی 22 میزبان علاقه مندان و فعالان این حوزه است.

جلیلی خاطرنشان کرد: نیاز گسترده و روزافزون جامعه به ساختمان و مسکن، ضرورت تغییر در روش های متداول و سنتی، سبک سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله، بکارگیری مصالح و فن آوری های جدید از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان در اهواز از فردا

آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان در اهواز از فردا