مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-05سياسي

آخرین جزییات پرونده فرماندار سابق قزوین


رییس کل دادگستری استان قزوین از آزادی سرپرست سابق فرمانداری قزوین با استفاده از پابند الکترونیکی خبر داد و گفت: چند روز پیش غلامحسن اسلامی صدر با نظر دادگاه و استفاده از پابند الکترونیک آزاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از قزوین، ​رییس کل دادگستری استان قزوین، در خصوص آخرین وعیت پرونده فرماندار سابق قزوین اظهار کرد: مطابق ماده 62 قانون مجازات اسلامی در جرایم تعزیری درجه 5 تا 8 دادگاه این صلاحیت را دارد که در صورت وجود شرایط قانونی، شخص مجرم را با رضایت او در محدوده مکانی تعیین شده تحت نظارت از طریق پابند الکترونیکی قرار دهد.

علی شعبانی افزود: سرپرست سابق فرمانداری شهرستان قزوین که یک آبان ماه با شکایت شکات خصوصی به دلیل نقض حکم حبس تعلیقی به اتهام نشر اکاذیب در زندان به سر می برد با نظر دادگاه و استفاده از پابند الکترونیک آزاد شد رییس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: سرپرست سابق فرمانداری شهرستان قزوین در پرونده سپاه استان تبرئه شده و محکومیت او به حبس هیچ ارتباطی به شکایت سپاه نداشته است.

صبح امروز هم ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از ورود شخص رییس دستگاه قضا به این پرونده خبر داد و گفت: طبق تصمیم دستگاه قضا بنا شد تا رییس دستگاه قضا خود مستقیما پرونده این فرد را مورد رسیدگی قرار دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات پرونده فرماندار سابق قزوین

آخرین جزییات پرونده فرماندار سابق قزوین