مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-30دانش

آیین نامه نظارت بر مؤسسات آموزش عالی آزاد تدوین شد


معاون مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از تدوین آیین نامه نظارت بر مؤسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: آیین نامه به زودی به مؤسسات و هیأت های استانی نظارت و ارزیابی ابلاغ خواهد شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، نشست رؤسای موسسات آموزش عالی آزاد استان تهران و اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران در محل دانشگاه تهران برگزار شد.

محمدعلی شاه حسینی مدیرکل نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان تهران، در نشست رؤسای موسسات آموزش عالی آزاد استان تهران و اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران که در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست را تعامل با رؤسای موسسات آموزش عالی استان تهران برای ارتقای کیفیت عنوان کرد.

وی گفت: مؤسسات آموزش عالی آزاد با ایجاد یک ارزش افزوده متناسب با رسالت خود برای بازار کار، خلأ ناشی از کمبود مهارت را جبران می کنند.

شاه حسینی با تأکید بر اینکه سیاستگذاری در حوزه مؤسسات آموزش عالی آزاد با حضور و تعامل ذی نفعان صورت گیرد، اظهار داشت: سیاستگذاری علاوه بر اینکه قابلیت کنترل و ساماندهی، نظارت و هماهنگی دارد، حمایتگری را هم باید در درون خود داشته باشد و امیدوارم با همکاری و تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه نظارت بر مؤسسات آموزش عالی آزاد تدوین شد

آیین نامه نظارت بر مؤسسات آموزش عالی آزاد تدوین شد