مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-05ورزشي

شروع دوباره لیگ برتر هندبال مردان/ هفته سوم در سایه جدال مدعیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های لیگ برتر کشور پس از حدود دو ماه وقفه، فردا، دوشنبه، 15 آبان، - هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان فردا با برگزاری 6 دیدار آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های لیگ برتر کشور پس از حدود دو ماه وقفه، فردا، دوشنبه، 15 آبان، با برگزاری 6 دیدار آغاز می شود که در مهمترین دیدار دو تیم سپاهان نوین و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم می روند.

 فولاد مبارکه سپاهان که مهمان سپاهان نوین است، هم اکنون با 4 امتیاز از دو برد خود مقابل پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک و به دلیل تفاضل گل در رده سوم جدول رده بندی لیگ سی و ششم قرار دارد و فردا به دنبال سومین برد خود است تا بتواند به روند پیروزی های خود ادامه دهد.

سپاهان نوین نیز که با یک بازی و یک شکست بدون امتیاز در رده نهم جدول جای دارد، تلاش می کند روبروی شاگردان مربی سابق خود، خودی نشان دهد تا حداکثر امتیاز ممکن را در خانه خود نگه دارد.

 در دیگر دیدار های هفته سوم نفت و گاز گچساران میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است.

شاگردان حمید صادقی شاه نشین در شهید شاملی کازرون هم اکنون با 4 امتیاز و و تفاضل گل 22 در صدر جدول رده بندی قرار دارند و تقابل با گچسارانی که نخستین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع دوباره لیگ برتر هندبال مردان/ هفته سوم در سایه جدال مدعیان

شروع دوباره لیگ برتر هندبال مردان/ هفته سوم در سایه جدال مدعیان