مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-01اقتصادي

20 درصد مرکبات مازندران در سبد صادرات قرار می گیرد


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 20 درصد محصول مرکبات تولیدی استان در سبد صادرات قرار می گیرد که اثر خود را روی قیمت محصول می گذارد و هرچه به سمت صادرات محصول پیش برویم قطعا قیمت محصول بهبود خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بابک مومنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه ما خدمت به قشر زحمتکش کشاورز مازندرانی است و این خدمت یک خدمت بی منت و بی انتهاست.

وی ادامه داد: افق کشاورزی استان، روشن و به سمت تعالی و دانش بنیان شدن است و بر اساس سند توسعه کشاورزی استان، هدفمند و با برنامه حرکت خواهیم کرد.

مؤمنی اظهار کرد: در ابتدای دهه 90 سند و برنامه های جهاد کشاورزی مازندران را تدوین کردم و امروز به دنبال به روز کردن برنامه ها و اجرایی کردن این برنامه ها هستم.

 سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران به راه اندازی قرارگاه طیور، برنج و مرکبات در استان اشاره کرد و گفت: این محصولات به صورت قرارگاهی مورد رصد و پایش قرار می گیرند و مدیریت خواهند شد.

وی تأکید کرد: امور کشاورزی استان را با کمک مردم پیش می بریم و تمامی مراحل تولید تا صادرات را به خود مردم واگذار می کنیم.

مؤمنی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال از 115 هزار هکتار باغات مرکبات استان حدود 3 میلیون تن محصول برداشت شود، گفت: امسال برای صادرات 500 هزارتن مرکبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد مرکبات مازندران در سبد صادرات قرار می گیرد

20 درصد مرکبات مازندران در سبد صادرات قرار می گیرد