مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-14سياسي

استقبال از فعالیت کتابخانه ها در مناطق روستایی استان زنجان


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه روستایی تنها مرکز فرهنگی روستا است که با توجه به همین موضوع این مراکز همواره مورد استقبال روستاییان به ویژه کودکان قرار دارند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه روستایی تنها مرکز فرهنگی روستا است که با توجه به همین موضوع این مراکز همواره مورد استقبال روستاییان به ویژه کودکان قرار دارند.

محمد رضاخانی عصر امروز (23 آبان ماه) در آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب که در روستای برگزیده درسجین ابهر برگزار شد، با بیان اینکه حدود 36 کتابخانه روستایی داریم که کتابخانه درسجین ابهر رتبه دوم جشنواره کتابخانه های دوست دار کتاب را کسب کرد، یادآور شد: زیرساخت های خوبی نیز در برخی از روستاهای استان در حوزه کتاب و کتاب خوانی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه کتابخانه روستایی تنها مرکز فرهنگی روستا است، متذکر شد: با توجه به همین موضوع این مراکز همواره مورد استقبال روستاییان به ویژه کودکان قرار دارند و برنامه های خوبی در این مراکز اجرا می شود مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه از شهریور سال گذشته تاکنون 3 کتابخانه در مناطق محروم استان زنجان با عنوان کتابخانه سردار سلیمانی، کتابخانه امام حسین (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از فعالیت کتابخانه ها در مناطق روستایی استان زنجان

استقبال از فعالیت کتابخانه ها در مناطق روستایی استان زنجان