مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-20بين الملل

مسکو: روابط با انگلیس دچار یکی از عمیق ترین بحران های تاریخ است


مدیر بخش دوم اروپایی وزارت خارجه روسیه روز دوشنبه ضمن اشاره به نبود هیچ فرصتی برای عادی سازی روابط با انگلیس در حال حاضر، توضیح داد که لندن مصمم به قطع کامل همکاری های تجاری و اقتصادی با مسکو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) گفت که روابط این کشور با انگلیس دچار یکی از عمیق ترین بحران های سیاسی در تاریخ شده است.

سرگیی بلیایف مدیر بخش دوم اروپایی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه ریانووستی ضمن اشاره به نبود هیچ فرصتی برای عادی سازی روابط با انگلیس در حال حاضر، توضیح داد که لندن مصمم به قطع کامل همکاری های تجاری و اقتصادی با مسکو است.

بلیایف در این باره اظهار داشت: ما باید بپذیریم که روابط روسیه و انگلیس یکی از عمیق ترین بحران ها را در تاریخ خود تجربه می کند.

دلیل این امر نیز سیاست مداومی است که دولت محافظه کار [لندن] طی سالیان متمادی برای وارد کردن آسیب های جبران ناپذیر دنبال می کند و تار و پود همکاری های دوجانبه را ویران می سازد .

بر این اساس، وی تصریح کرد: مقامات انگلیس به سیاست حمایت همه جانبه خود از رژیم نئونازی در کی یف ادامه می دهند، تجهیزات نظامی خودشان را به آنها ارائه می کنند و خدمه نظامی اوکراین در جزایر این کشور آموزش می بینند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: روابط با انگلیس دچار یکی از عمیق ترین بحران های تاریخ است

مسکو: روابط با انگلیس دچار یکی از عمیق ترین بحران های تاریخ است