مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-05اقتصادي

دستگیری مدیر شرکتی با تخلف ارزی 23 میلیارد تومانی


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره میزان تخلف ارزی صورت گرفته از سوی این شرکت نیز گفت: میزان تعهد ارزی این شرکت به میزان 9 میلیون و 34 هزار لیر ترکیه و 32 میلیون و 731 هزار روپیه هند بود که مجموعا شامل 41 میلیون واحد به ارزش بیش از 230 میلیارد ریال بود.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف از دستگیری مدیر یک شرکت وارد کننده تجهیزات و قطعات کامپیوتری با 230 میلیارد ریال عدم تعهد ارزی خبر داد.

افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره میزان تخلف ارزی صورت گرفته از سوی این شرکت نیز گفت: میزان تعهد ارزی این شرکت به میزان 9 میلیون و 34 هزار لیر ترکیه و 32 میلیون و 731 هزار روپیه هند بود که مجموعا شامل 41 میلیون واحد به ارزش بیش از 230 میلیارد ریال بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به کشف یک پرونده 230 میلیارد ریالی در حوزه عدم تعهد ارزی در تهران شدند.

رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه و  شکایت بانکی مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی ازسوی شرکتی برای واردات قطعات کامپیوتر در دستور کار قرار گرفته و در جریان تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این شرکت ارز را دریافت کرده اما هیچگونه کالایی را و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مدیر شرکتی با تخلف ارزی 23 میلیارد تومانی

دستگیری مدیر شرکتی با تخلف ارزی 23 میلیارد تومانی