مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-31اقتصادي

نقره داغ شدن 102 مشاور املاک متخلف در استان قزوین


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در مجموعه این گشت های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ 13 میلیارد و هفتصد و ده میلیون و 50 هزار ارزش ریالی جرایم انجام شده که مبلغ 7 میلیارد و 809 میلیون و 200 هزار ارزش ریال از این جرایم وصول شده است و در مجموع .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید علی هاشمی پیرامون گشت مشترک بازدید از مشاورین املاک در سطح استان اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی جهت ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند و در راستای آرامش بازار مسکن و نظارت بر بازار سیاه مسکن و قیمت گذاری کاذب در این حوزه، بازدید از مشاورین املاک استان قزوین ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با همکاری گشت مشترک در بازدیدهای روزانه در شهر قزوین، 75 فقره گشت از 225 واحد بازدید به عمل آمده که منجر به تشکیل 361 پرونده برای مشاورین متخلف و تعداد 364 فقره تخلف صنفی ثبت شده است و 89 واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: در تاکستان، آبیک، بویین زهرا، البرز و آوج اقدام به بازدید گشت مشترک شده که در مجموع 62 گشت انجام شده و منجر به بازدید از 503 واحد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ شدن 102 مشاور املاک متخلف در استان قزوین

نقره داغ شدن 102 مشاور املاک متخلف در استان قزوین