مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-10بين الملل

توضیح محسن رفیقدوست درباره ادعای جنجالی اش


منظور من از گروگان هایی که در منطقه داریم، اول خود رژیم صهیونیستی هست که اگر به مملکت ما تعرض شود، او از بین خواهد رفت و دوم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، وزیر پیشین سپاه درباره ادعای جنجالی خود توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که گروگان های ایران چه کسانی هستند.

 چند روز پیش، محسن رفیقدوست، وزیر سابق سپاه در برنامه سلام صبح بخیر گفت: از قدرت های دنیا گروگان هایی داریم که در صورت حمله به ما در نیم ساعت آن ها را از بین می بریم.

این اظهارات با واکنش هایی از سوی سیاسیون مواجه شد؛ خاصه آنکه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگویی با فارس بیان کرد: اگر منظور آقای رفیق دوست از گروگان ها افراد و اشخاص باشد! (که بسیار بعید است) اظهارات ایشان علاوه بر آن که تهمتی ناروا و سنگین به جمهوری اسلامی ایران است! اعلام ضعف در برابر دشمن نیز هست چرا که کشتن گروگان ها در مقابل حمله نظامی دشمن، کار کسانی است که توان مقابله نظامی مستقیم با دشمن را ندارند و از این روی به کشتن گروگان ها متوسل می شوند! این اتهام ناروا به جمهوری اسلامی ایران در حالی است که ایران اسلامی در جنگ تحمیلی 8 ساله و در جریان دفاع مقدس با اقتدار و مقاومتی مثال زدنی در مقابل تمامی قدرت های ریز و درشت دنیا ایستاده و از آن معرکه با سرافرازی بیرون آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح محسن رفیقدوست درباره ادعای جنجالی اش

توضیح محسن رفیقدوست درباره ادعای جنجالی اش