مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-15اقتصادي

افزایش 84 درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در استان افزایش 84 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: احداث ایستگاه بازرسی میمند مصوب شورای امنیت کشور در سال 1397 بوده که یک ایستگاه ثابت و پنج ایستگاه سیار راه اندازی شود و باید تلاش شود تا این مصوبه به نتیجه برسد تا زمینه کنترل خودروهای شوتی فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: برای احداث ایستگاه ثابت در میمند در روستای بنستان 15 میلیارد تومان توسط استانداری اختصاص یافته است و این پروژه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بر تامین آب، برق و گاز این ایستگاه توسط دستگاه های خدمات رسان استان تاکید کرد.

هاشمی مهر بیان کرد در دیدار با وزیر کشور و معاونین قرار شد طرح کنترل خوروی های شوتی با محوریت نیروی انتظامی تهیه و در شورای تامین به عنوان طرح اجرایی مصوب شود که مکاتبات لازم در این خصوص در حال انجام است.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری، نیروی انتظامی امکانات و تجهیزات لازم برای نگهداری کالاهای مشکوفه را ندارد و باید اداره کل اموال تملکی تجهیزات مورد نیاز را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 84 درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش 84 درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد