مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-14اجتماعي

اعلام سه محور فعالیت آموزش و پرورش در حوزه سلامت دانش آموزان دختر


مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، برنامه های این دفتر را در خصوص تأمین سلامت دختران دانش آموز را در سه محور اعلام کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، برنامه های این دفتر را در خصوص تأمین سلامت دختران دانش آموز را در سه محور اعلام کرد.

اعظم گودرزی امروز، 23 آبان در گردهمایی رؤسای ادارات سلامت و تندرستی استان های کشورکه با هدف هم افزایی و تجربه گردانی در شیراز برگزار شد، با اشاره به آمار قابل توجه دانش آموزان دختر در آموزش و پرورش، برنامه های دفتر سلامت و تندرستی وزارت در خصوص تأمین سلامت دختران را در سه محور دسته بندی کرد.

وی، سلامت و بهداشت فضاهای آموزشی و تامین منابع انسانی، آموزش و مهارت آموزی و خدمات سلامت محور به دانش آموزان دختر را از عناوین برنامه های دفتر سلامت و تندرستی وزارت در خصوص تأمین سلامت دختران عنوان کرد.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، مبحث توجه به سلامت دانش آموزان را مورد توجه قرار داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش اهداف، برنامه ها، سیاست ها و فعالیت های خود را با استناد به اسناد بالادستی از جمله سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری وسندتحول بنیادین آموزش و پرورش عملیاتی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سه محور فعالیت آموزش و پرورش در حوزه سلامت دانش آموزان دختر

اعلام سه محور فعالیت آموزش و پرورش در حوزه سلامت دانش آموزان دختر