مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-29سياسي

مردم فلسطین ناصبی و ضد شیعه اند ؟! / پاسخ رهبری به این سئوال


«یک وقت دیدیم که ویروسی دارد تکثیر مثل میکند؛ دائم میروند پیش بعضی از بزرگان، بعضی از علماء، بعضی از محترمین، که آقا! شما دارید به کی کمک میکنید؛ - مردم فلسطین ناصبی و ضد شیعه اند ؟! / پاسخ رهبری به این سئوال مقام معظم رهبری : یک وقت دیدیم که ویروسی دارد تکثیر مثل میکند؛ دائم میروند پیش بعضی از بزرگان، بعضی از علماء، بعضی از محترمین، که آقا! شما دارید به کی کمک میکنید؛ اهل غزه ناصبی اند! ناصبی یعنی دشمن اهل بیت.

مقام معظم رهبری یک دهه قبل به شبهه ای درباره ضد شیعه بودن مردم فلسطین پاسخ داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، آیت الله خامنه ای در سال 88 در دیدار روحانیون و طلاب تشیع و تسنن کردستان بیان کردند: در قضیه ی حمایت از فلسطین - این یک مثالی است میخواهم بزنم - هیچ کشور و هیچ دولتی به گرد جمهوری اسلامی نرسید.

این را همه ی دنیا تصدیق کردند.

جوری شد که بعضی از کشورهای عربی از ناراحتی دادشان بلند شد، گفتند ایران دارد برای مقاصد خود اینجا تلاش میکند! البته فلسطینی ها به این حرف اعتنایی نکردند.

از جمله در قضیه ی غزه - در این جنگ بیست و دو روزه ی چند ماه قبل - جمهوری اسلامی در همه ی سطوحش؛ از رهبری و ریاست جمهوری و مسئولین گوناگون و مردم و تظاهرات و پول و کمک و سپاه و غیره، همه در خدمت برادران فلسطینیِ مظلوم و مسلمان قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فلسطین ناصبی و ضد شیعه اند ؟! / پاسخ رهبری به این سئوال

مردم فلسطین ناصبی و ضد شیعه اند ؟! / پاسخ رهبری به این سئوال