مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-15اقتصادي

آغاز تولید ابرترانسفورماتور 500MVA در زنجان


همزمان با بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور، ساخت ابر ترانسفورماتور 500 مگا ولت آمپری هم که به دست توانمند مهندسان و متخصصان شرکت دانش بنیان ایران ترانسفو طراحی شده بود با دستور وزیر نیرو کلید خورد.

- ایسنا/زنجان همزمان با بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور، ساخت ابر ترانسفورماتور 500 مگا ولت آمپری هم که به دست توانمند مهندسان و متخصصان شرکت دانش بنیان ایران ترانسفو طراحی شده بود با دستور وزیر نیرو کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ایران ترانسفو زنجان، طراحی ابرترانسفورماتور سه فاز با ظرفیت 500 مگاولت آمپر به همت یک تیم 15 نفره از جوانان نخبه شرکت ایران ترانسفو و با تکیه بر دانش و تخصص بومی، انجام شده است.

این ابرترانسفورماتور دارای 15 متر طول، 9 متر عرض و 11 متر ارتفاع و با وزن بیش از 335 تن است که می تواند جایگزین سه ترانس تک فاز (MVA) شده و با این اقدام، حدود 60 درصد مصرف برق کاهش یافته و از 70 درصد تلفات بی باری شبکه جلوگیری خواهد شد.

همچنین به صورت همزمان ترانسفورماتور فاز شیفتر که برای نخستین بار در کشور، به دست متخصصصان کشورمان در گروه صنعتی ایران ترانسفو، طراحی و تولید شده، با حضور وزیر نیرو رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید ابرترانسفورماتور 500MVA در زنجان

آغاز تولید ابرترانسفورماتور 500MVA در زنجان