مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-30پزشكي

لزوم ادامه روش کلاسیک درس خواندن برای نودانشجویان علوم پزشکی


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بسیاری از پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان و کارشناسان این دانشگاه توانمند هستند زیرا فیلد بالینی قوی است و فارغ التحصیلان کارشناسی و رشته های پزشکی هرکجا که هستند، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بسیاری از پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان و کارشناسان این دانشگاه توانمند هستند زیرا فیلد بالینی قوی است و فارغ التحصیلان کارشناسی و رشته های پزشکی هرکجا که هستند، سرآمد هستند.

دکتر محمدحسین سرمست در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (8 آبان ماه) برگزار شد، با خوش آمدگویی به دانشجویان نوورود، خطاب به دانشجویان، اظهار کرد: این صندلی را با تلاش و کوشش در اختیار گرفته اید اما آنچه آینده را رقم می زند، ادامه همان تلاش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به وضعیت آموزشی دانشگاه، افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز دارای هفت دانشکده، 82 گروه آموزشی و حدود 70 رشته تحصیلی است و همه این رشته ها برای خدمت به مردم و کشور هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: دانشگاه جندی شاپور تنها مکانی برای تحصیل علم و دانش نیست بلکه مکانی آبرومند و محلی برای مزار شهدای گمنام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ادامه روش کلاسیک درس خواندن برای نودانشجویان علوم پزشکی

لزوم ادامه روش کلاسیک درس خواندن برای نودانشجویان علوم پزشکی