مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-06بين الملل

جنگ افروزی برای فرار از ورشکستگی


شاید سیاستمداران هیچ کشوری به اندازه دیپلمات های آمریکایی مفاهیمی مثل حقوق بشر، دموکراسی، مبارزه با تروریسم و آزادی را تهی از معنا نکرده باشند؛ - چراکه آنها برای تداوم بقا و تسلط بر منابع طبیعی جهان علیه آنها اعلام جنگ می کنند و نامش را توسعه دموکراسی می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در شماره امروز خود گزارشی از بودجه و کمک های نظامی آمریکا برای نسل کشی را منتشر کرده که در ادامه می خوانید: شاید سیاستمداران هیچ کشوری به اندازه دیپلمات های آمریکایی مفاهیمی مثل حقوق بشر، دموکراسی، مبارزه با تروریسم و آزادی را تهی از معنا نکرده باشند؛ چراکه آنها برای تداوم بقا و تسلط بر منابع طبیعی جهان علیه آنها اعلام جنگ می کنند و نامش را توسعه دموکراسی می گذارند.

ردپای این رسالت خونین در هیروشیما، ویتنام، افغانستان، فلسطین، سوریه، عراق، اوکراین و .

باقی مانده است و آمریکا در میان جهانیان به عنوان یک دولت متجاوز شناخته می شود که مهر شرارت هایش بر پیکره جهان خورده است و یادآور جنایات حقوق بشری در تاریخ کشورهای مختلف است.

گزارش های مستند طرح شده درکنگره آمریکا، حکایت از این دارد که این کشور بین سال های 1991 تا 2022 در بیش از 250مداخله نظامی حضور داشته و بیشتر کشورهای آمریکای لاتین، دریای کاراییب و قاره آفریقا مورد هجوم نظامی این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ افروزی برای فرار از ورشکستگی

جنگ افروزی برای فرار از ورشکستگی