مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-25اقتصادي

لزوم تدوین سند چشم انداز محصول زرشک


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم گفت: ما ملکف به فرآوری محصولات استراتژیک خراسان جنوبی هستیم و سند چشم انداز این محصولات را باید تدوین کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم گفت: ما ملکف به فرآوری محصولات استراتژیک خراسان جنوبی هستیم و سند چشم انداز این محصولات را باید تدوین کنیم.

سلمان اسحاقی، امروز چهارشنبه سوم آبان در اختتامیه جشنواره ملی زرشک با اشاره به اینکه توجه به زرشک، زعفران و عناب نیازمند برخی زیرساخت ها است، گفت: درخواست از دولت داشتیم که خرید حمایتی زرشک را داشته باشیم که 90 میلیارد تومان برای آن در راستای کنترل قیمت این محصول گذاشته شد.

اسحاقی اظهار کرد: ما ملکف به فرآوری محصولات استراتژیک خراسان جنوبی هستیم و سند چشم انداز این محصولات را باید تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه تنها استانی هستیم که محصول زرشک را داریم، گفت: تا زمانی که فرآوری این محصول را نداشته باشیم به سودآوری از این محصول نخواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهدیم سازمان انرژی اتمی در حوزه پرتو دهی برای ماندگاری زرشک ورود پیدا کرده است، افزود: در واقع زیر ساخت ها برای رونق این محصول فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین سند چشم انداز محصول زرشک

لزوم تدوین سند چشم انداز محصول زرشک