مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-31بين الملل

گروه های جهادی در مدارس تشکیل شود


تشکیل گروه جهادی با هدف کمک های مومنانه و همچنین ارتقای سطح تحصیلات دوستان، نزدیکان و اطرافیان را انتظار موجود از تشکیل بسیج دانش آموزشی دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هادی توفیقی، مسوول بسیج دانش آموزی استان زنجان عصر امروز در آیین راه اندازی و فعال سازی همزمان 1358 پایگاه بسیج دانش آموزی در 1358 مدرسه غیردولتی با تسلیت شهادت بیش از 8 هزار فلسطینی و همچنین تبریک ضربه تاریخی مقاومت به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این ضربه ناشی از 75 سال محدودیت و فشار بود که جبران هم نخواهد شد.

مسوول بسیج دانش آموزی استان زنجان با تشریح فعالیت های بسیج گفت: این تشکل مربوط به خود دانش آموزان است که از طریق تشکیل شورا و انتخاب مسوولیت بسیج در هر کلاس و مدرسه اداره می شود.

وی تشکیل گروه جهادی با هدف کمک های مومنانه و همچنین ارتقای سطح تحصیلات دوستان، نزدیکان و اطرافیان را انتظار موجود از تشکیل بسیج دانش آموزشی دانست و ادامه داد: فعالیت زیباسازی و دیگر امور مربوط به مدرسه دیگر انتظار موجود در این حوزه است.

توفیقی بر لزوم تشکیل گروه سایبری در بسیج مدارس اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ نرم که جنگ اراده ها است، افراد جذب و در واقع سرباز خود می کند و انتظار داریم دانش آموزان در این جنگ مدافع ارزش ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در مدارس تشکیل شود

گروه های جهادی در مدارس تشکیل شود