مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-31حوادث

شناسایی 1041 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد 1041 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در سطح استان کشف و قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، داراب بیرنوندی از شناسایی 1041 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین طی شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: از تعداد فوق 506 فقره انشعاب غیرمجاز ساماندهی و حقوقی شده و مابقی در مرحله سیر مراحل قانونی و قضایی می باشد.

وی افزود: از تعداد 1041 انشعاب غیرمجاز کشف شده تعداد 734 فقره در حوزه روستایی و 307 فقره نیز در حوزه شهری می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: انشعاب های غیرمجاز موجب تضییع حقوق عامه است و تهدیدی برای کیفیت آب آشامیدنی و افت فشار شبکه توزیع می باشد.

این مسوول یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب، رسیدگی ها با شدت و حدت لازم در جریان بوده و با تلاش شرکت، شعبه های خاص دادگاهی در سرعت رسیدگی به شهرستان ها اعلام شده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستور کار است.

وی در پایان از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی 122 اعلام کرده و در صورت حصول اطمینان از راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1041 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین

شناسایی 1041 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین