مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-28حوادث

مرسوله های پستی در شهرستان گرمه به مقصد نمی رسند!


نبود پلاک پستی و ضعف عمکلرد اداره پست شهرستان گرمه دست به دست هم داده تا مرسوله های پستی در این شهرستان به دست صاحبانشان نرسد و این موضوع باعث گلایه مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، زینب محمودیان، زیر لب چیزی زمزمه می کرد، پسر جوانی که با در دست داشتن پاکت پستی از اداره بیرون می آمد با دیدن لوگو خبر به سمتم آمد و با گلایه گفت، چرا برای گرفتن بسته پستی باید به اداره پست مراجعه کنیم چرا بسته را جلو در منزلم نمی آورند برایم این رفت وآمد بسیار وقت گیر است! چرا شهرداری پلاکی جلو خانه ام نصب نمی کند، حدود یک سال است که شهروندان گرمه ای نسبت به دریافت بسته های پستی معترض هستند.

  محمدی یکی از شهروندان است که گفت: در منزل حضور نداشتم و اداره پست بسته پستی من را از بالای در به داخل منزل انداخته است! خانم جوانی در این خصوص گفت: کارت ایثار پدرم به اداره پست گرمه رسیده بنده به صورت حضوری به اداره پست مراجعه کردم اما  می گویند کارت را تحویل داده ایم! وی ادامه می دهد: گویا به فرد ناشناسی کارت را تحویل داده اند و این برایمان بسیار مشکل ساز شده است.

عباسی یکی از شهروندان است که با فروش آنلاین محصولات امرارمعاش می کند افزود: همیشه با استرس بسته هایم را تحویل اداره پست می دهم چون می ترسم بسته ام گم شود! وی ادامه داد: اگر سری به اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرسوله های پستی در شهرستان گرمه به مقصد نمی رسند!

مرسوله های پستی در شهرستان گرمه به مقصد نمی رسند!