مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-25ورزشي

رییس هیات: شهسواری اگر یک شغل داشت، از کرمانشاه مهاجرت نمی کرد


ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران و یکی از پرافتخارترین بانوان ورزشکار کرمانشاه است که در ماه های اخیر از کرمانشاه مهاجرت کرده و به تهران رفته است.

- رییس هیات: "شهسواری" اگر یک شغل داشت، از کرمانشاه مهاجرت نمی کرد ایسنا/کرمانشاه ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران و یکی از پرافتخارترین بانوان ورزشکار کرمانشاه است که در ماه های اخیر از کرمانشاه مهاجرت کرده و به تهران رفته است.

شهنام اردلان رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که چرا این بانوی کرمانشاهی که سابقه حدود 20 سال عضویت در تیم ملی تنیس روی میز ایران و دو دوره حضور در المیپک و بازیهای آسیایی را در کارنامه ورزشی خود دارد از کرمانشاه مهاجرت کرده، اظهارکرد: ایشان بنا به چند دلیل مجبور به مهاجرت از کرمانشاه شد که یکی از آنها نداشتن حریف تمرینی در شهر خودش بود.

وی ادامه داد: از طرفی در حال حاضر ورزشکاران ملی پوش برای افزایش رنکینگ و بالا بردن سطح آمادگی خود باید به مسابقات برون مرزی مختلفی بروند که هزینه های شرکت در این مسابقات هم برعهده خودشان است، لذا باید به دنبال جذب اسپانسر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات: شهسواری اگر یک شغل داشت، از کرمانشاه مهاجرت نمی کرد

رییس هیات: شهسواری اگر یک شغل داشت، از کرمانشاه مهاجرت نمی کرد