مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-17سياسي

واکنش تند باهنر به ردصلاحیت پزشکیان


هیات های اجرایی بعضا خوب عمل نکردند؛ مثلا نماینده ای که پنج دوره نماینده بوده یا یک دوره نایب رییس مجلس بوده، حالا هیات اجرایی آمده صلاحیتش را رد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ردصلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی با انتقاداتی همراه شده است، محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس و دبیرکل جبهه پیروان از جمله منتقدان این ردصلاحیت هاست.

او گفته است با خبرهایی که آمد، هیات های اجرایی بعضا خوب عمل نکردند؛ مثلا نماینده ای که چند دوره نماینده بوده یا یک دوره نایب رییس مجلس بوده، حالا هیات اجرایی آمده صلاحیتش را رد کرده است.

ان شاءالله هیات نظارت مساله را حل و تمام می کند ولی شروع شروع خوبی نیست و من به هیات اجرایی واقعا نقد دارم که جاهایی خردمندانه برخورد نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهیختگان بخش هایی از گفت و گوی باهنر را در ادامه می خوانید: در جریان اصولگرایی پنج، شش خرده گفتمان وجود دارد.

دکتر قالیباف که رییس مجلس است و قبلا هم سرلیست تهران بوده و نفوذ دارد، ممکن است بگوید من لکوموتیوی هستم که اگر 25 واگن به من ببندند، می توانم به مجلس بروم.

شورای ائتلاف که رییس آن دکتر حدادعادل است، به اضافه آقایان چمران و سروری مدعی هستند که دوره گذشته لیست ما رای آورده و آقای قالیباف را هم ما در لیست گذاشتیم که رای آورد، بنابراین ما باید لیست را ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند باهنر به ردصلاحیت پزشکیان

واکنش تند باهنر به ردصلاحیت پزشکیان