مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-24اقتصادي

اجرای 52 پروژه عمرانی در حوزه ورزش لرستان


52 پروژه عمرانی در حوزه ورزش استان در دستور کار قرار داردکه با تکمیل این پروژه 2 سانتی متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: 52 پروژه عمرانی در حوزه ورزش استان در دستور کار قرار داردکه با تکمیل این پروژه 2 سانتی متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه می شود.

آرش قیاسیان دوم آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه عمرانی و در جذب اعتبارات اتفاقات خوبی در استان افتاده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری 27 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 131 میلیارد تومان تکمیل شد که با تکمیل این 27 پروژه 66 هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه شد.

قیاسیان اضافه کرد: در حال حاضر 52 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در دستور کار قرار دارد و چنانچه پروژه های در حال احداث تکمیل شود، 2 سانتی متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.

وی بیان کرد: پروژه های بزرگی همچون ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد، ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان بروجرد، پیست اسکی شهرستان الیگودرز، چمن بزرگ ورزشی رومشکان، استخر چگنی و پروژه های دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به حوزه قهرمانی، افزود: سال گذشته میزبان 13 رویداد مهم و امسال نیز میزبان 7 رویداد بودیم که مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 52 پروژه عمرانی در حوزه ورزش لرستان

اجرای 52 پروژه عمرانی در حوزه ورزش لرستان