مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-17اقتصادي

توسعه کشتارگاه خوسف در دستور کار قرار گیرد


مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری های خراسان جنوبی گفت:با توجه به وسعت کشتارگاه خوسف و وجود زیرساخت های مطلوب می توان با تدوین پروژه ها و طرح های مختلف به تولید و اشتغال و تحقق این بخش از اقتصاد استان کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید محمد اسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی به همراه قاسمی مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه از شرکت های زیر مجموعه سازمان همیاری خراسان رضوی و معاون فنی و مهندسی این سازمان امروز از کشتارگاه صنعتی قهستان شهرستان خوسف بازدید کردند.

سید محمد اسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری خراسان جنوبی در جریان این بازدید با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان در زمینه تولید و فرآوری محصولات گوشتی در این کشتارگاه، عنوان کرد: با توجه به وسعت این کشتارگاه و وجود زیرساخت های مطلوب می توان با تدوین پروژه ها و طرح های مختلف و ایجاد کارگاه های فرآوری مرتبط در این حوزه به تولید و اشتغال و تحقق این بخش از اقتصاد استان کمک کرد.

وی ضمن تشکر از تلاش های دست اندرکاران این کشتارگاه با اشاره به اهمیت کشتارگاه ها در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی گفت: ارائه گوشت سالم و بهداشتی مورد تایید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم مدنظر و مورد تأکید مسوولان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشتارگاه خوسف در دستور کار قرار گیرد

توسعه کشتارگاه خوسف در دستور کار قرار گیرد