مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-19سياسي

سبک زندگی حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه احیا شود


در ایام فاطمیه با اطعام و برگزاری روضه، عزاداری، بیان فضائل و احیاء سبک زندگی حضرت زهرا(س) شفاعت ایشان را شامل حال خود کنیم و به احیای سبک فاطمی توجه کنیم.

- ایسنا/قم سخنران حرم بانوی کرامت گفت: در ایام فاطمیه با اطعام و برگزاری روضه، عزاداری، بیان فضائل و احیاء سبک زندگی حضرت زهرا(س) شفاعت ایشان را شامل حال خود کنیم و به احیای سبک فاطمی توجه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد، سخنران حرم بانوی کرامت در سخنرانی شب میلاد حضرت زینب(س) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: ایام فاطمیه را خیلی جدی بگیرید؛ زیرا به یک معنا اگر نگوییم فاطمیه از کربلا بالاتر است به اندازه کربلا اهمیت دارد و امام صادق(ع) فرمودند شهادت مادرمان هولناک تر و وحشتناک تر از کربلا بود.

وی با بیان اینکه از الان باید برای ایام فاطمیه برنامه ریزی کنیم، گفت: امید ما به شفاعت حضرت زهرا(س) است و باید در این ایام با اطعام و برگزاری روضه، عزاداری، بیان فضائل و احیای سبک زندگی حضرت زهرا(س) شفاعت ایشان را شامل حال خود کنیم و در فاطمیه به احیای سبک فاطمی دقت کنیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اول مقام در عالم از آن چهارده معصوم است، افزود: از مقام 14 معصوم پایین تر مقام شخصیت هایی مانند حضرت زینب کبری(س)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت معصومه(س) است که با یک نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه احیا شود

سبک زندگی حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه احیا شود