مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-01سياسي

خبرهای خوب از اقتصاد خراسان جنوبی


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خبرهای خوبی از حوزه اقتصادی استان داشتید که زمینه ای برای رشد سرمایه گذاری های خارجی و داخلی است که خراسان جنوبی به عنوان یک استان مطمئن در کشور زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند ، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار کرد: فعالیت دولت سیزدهم در شرایطی آغاز شد که متأسفانه مسائل اقتصادی کشور و روابط سیاسی و خارجی کشور بسیار ضعیف بود.

  وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در این چاله های پیش رو فعالیت خود را آغاز و بعد از دو سال خوشبختانه قرض ها و بحران مسکن و مسائلی که بسیار خطر ناک بود با موفقیت پشت سر گذاشته شد که در این راستا وزارت اقتصاد به نسبت خوب عمل کرده و هم پای دولت برای تحقق اهداف کلان کشور پیش رفته است.

  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وزارتخانه ها در اهداف خاص وزارت خانه خود منحصر نمی شوند، افزود: یعنی وزارت خارجه با کارکرد سیاسی که دارد  اما نقش غیر مستقیم در مسائل اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی و سیاسی دارد.

  عبادی یادآور شد: چند سالی است که با توجه به مسائل اقتصادی و شرایط ایران و جهان چه به خاطر عملکرد برخی از دولت ها و چه از جهت مشکلاتی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب از اقتصاد خراسان جنوبی

خبرهای خوب از اقتصاد خراسان جنوبی