مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-20اقتصادي

تجمیع 421 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 421 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی با مشارکت کشاورزان تجمیع و یکپارچه سازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مجتبی قلنجی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار داشت: 421 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی با مشارکت کشاورزان تجمیع و یکپارچه سازی می شوند.

 وی افزود: یکی از اهداف و برنامه ‎های ما در استان آذربایجان غربی درحوزه اجرای قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و رفع مشکلات فنی و اقتصادی است.

 مجتبی قلنجی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 7 پایلوت تجمیع و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی با مساحت 421 هکتار در شهرستانهای شاهیندژ، بوکان، تکاب، پلدشت، اشنویه، مهاباد و چالدران معرفی شده است و انتظار می رود تا پایان سال سایر شهرستانها نیز زمینه تجمیع و یکپارچه سازی از سوی کشاورزان را فراهم نمایند.

وی همچنین در ادامه به نقش رسانه و ترویج در تحقق این هدف پرداخت و گفت: از آنجا که این برنامه یکی از اولویت های استانی محسوب می شود و لازم است با دقت و سرعت بیشتری برای عملیاتی کردن آن اقدام کنیم که در ابن راستا تشویق و ترغیب کشاورزان نیاز به اطلاع رسانی، آموزش و ترویج دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع 421 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی

تجمیع 421 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی