مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-04سياسي

سردار شکارچی: رژیم صهیونیستی در باتلاق فروپاشی فرو رفته است


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: ابهت ارتش نیمه جان رژیم صهیونیستی شکسته، آبرویش ریخته و در باتلاق فروپاشی فرو رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار ابوالفضل  شکارچی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان یوم الله 13 آبان ماه در کرمان، به افول آمریکا پرداخت و با تاکید بر اینکه امروز آمریکا به جایی رسیده که همراه همپیمانش رژیم صهیونیستی از یک گروه مقاومت به اسم حماس شکست می خورند، اظهار داشت: آنها از جنگ رو در رو وحشت دارند، به همین دلیل هم هست که مردم بی دفاع و بی گناه را هدف قرار می دهند و کودک کشی می کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور اجتماع های بزرگ و پی درپی ملت های مسلمان و غیرمسلمان را برای جهان اسلام یک موفقیت خواند و اضافه کرد: امروز بسیاری از مردم جهان به این نتیجه رسیده اند که رژیم صهیونیستی کودک کش و ستمگر است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بعد از پیروزی های حماس، به صورت عملی از رژیم صهیونیستی حمایت کرد، گفت: پیروزی حماس ظلم آمریکا و هم پیمانش را بیشتر کرده و آنها توان مقابله با حماس را ندارند.

وی اضافه کرد: ابهت ارتش نیمه جان رژیم صهیونیستی شکسته، آبرویش ریخته و در باتلاق فروپاشی فرو رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شکارچی: رژیم صهیونیستی در باتلاق فروپاشی فرو رفته است

سردار شکارچی: رژیم صهیونیستی در باتلاق فروپاشی فرو رفته است