مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-19سياسي

کتابخانه مرکزی شهرکرد به زودی راه اندازی می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: کتابخانه مرکزی شهرکرد به زودی با 3 هزار مترمربع فضا جنب مصلای امام خمینی(ره) راه اندازی می شود.

- احمد فرهادی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری، با نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تکمیل، تجهیز و استخدام نیرو در قسمتی از  مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با مساحت سه هزار مترمربع به عنوان کتابخانه مرکزی شهرکرد موافقت شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش تر با بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از فضای مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تصمیم بر راه اندازی کتابخانه مرکزی شهرکرد در این مکان گرفته شده بود.

 احداث کتابخانه مرکزی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد فرهادی با اشاره به احداث کتابخانه مرکزی استان، گفت: زمینی در حدود هفت هزار مترمربع جنب فرهنگسرای بزرگ شهرکرد در سال 95 خریداری شد و در تملک نهاد کتابخانه های عمومی برای احداث کتابخانه مرکزی قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: این پروژه در سال های 95 و 96 یک پروژه ملی بود که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه مصوب داشته اما تخصیص پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی شهرکرد به زودی راه اندازی می شود

کتابخانه مرکزی شهرکرد به زودی راه اندازی می شود