مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-24حوادث

تصادف دو خودرو در تربت جام 2 کشته و 7 مجروح بر جای گذاشت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت جام گفت: بر اثر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری پراید 2 نفر از سرنشینان فوت و 7 نفر نیز مصدوم شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت جام گفت: بر اثر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری پراید 2 نفر از سرنشینان فوت و 7 نفر نیز مصدوم شدند.

علی لطفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این تصادف در کیلومتر 30 محور تربت جام به تایباد اتفاق افتاد، اظهار کرد: در این حادثه مرگبار متأسفانه دو سرنشین 4 ساله و شیرخوار در دم جان باختند و 7 نفر از مصدومان، توسط آمبولانس اورژانس شهر احمدآباد صولت، تربت جام و هلال احمر به بیمارستان سجادیه شهرستان انتقال داده شدند.

فرمانده پلیس راه تربت جام همچنین در تشریح جزییات این حادثه، خاطرنشان کرد: به دلیل انحراف به چپ خودرو پرایدی که از سمت تایباد در حرکت بوده ابتدا به بدنه یک دستگاه اتوبوس برخورد می کند.

سرهنگ محمد چرمگی بیان کرد: خودرو سپس با پراید دیگری که از سمت تربت جام در حرکت بود به صورت شاخ به شاخ برخورد می کند که درنتیجه 2 نفر در دم فوت و 7 تن دیگر از سرنشینان دو خودرو مصدوم می شوند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه با کمک آمبولانس اورژانس 115 و هلال احمر به بیمارستان سجادیه منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف دو خودرو در تربت جام 2 کشته و 7 مجروح بر جای گذاشت

تصادف دو خودرو در تربت جام 2 کشته و 7 مجروح بر جای گذاشت